13 Kasım 2010 Cumartesi

söylesem tesiri yok sussam gönül razı değil


Teknik-taktik bilimsel-milimsel analizler yapmayacağım..

Kendimi bildiğimden beri tek birşeye söz verdim..

Üzerinde Beşiktaş forması olan,hiçbir futbolcu-teknik direktör,antrenor,malzemeci.,tercüman..kısaca kuluple alakası olan kımseye kufretmedım, hakaret etmedim,kimseye sırtımı dönmedim kendi benliğimle...

Ben bunları yaptım diye 20 yılı aşkın süredir görev yapmış futbolcular yada hocalar varıpta sevinçten dört köşe olmadılar..Çünkü Beşiktaş kimdi? futbolcular kimdi? ben kimdim?  

Sadece birkaç diyeceğim var kendi adıma...

Ben bir Beşiktaşlıyım, iyi bir Beşiktaşlımıyım bilemem ama ben hastalık derecesınde bir beşiktaş taraftarıyım..

ben kendimi bildim bileli bir tek şeye söz verdim...

üzerinde Beşiktaş forması olan hiçbir futbolcu-tekni direktör,malzemeci,tercüman...kısaca kuluple alakası olan kimseye küfretmedim.. (Ayhan Akman dahil...)

evimde yayıncı kuruluşun decoderi olmadığında, kahvede bile maç kaçırmayan..hazırlık maçı yada kupa maçı oldugunda maçı açmayan kahveciye 50 tane çay içme sözü vererek açtırtan ..uzun yola gittiğinde yolunun uzaması pahasına beşiktaş maçını ızlemeden yolculugunu yapmayan bir adamım..

başarıya orantılı bir taraftar olmadım..zaten olmama da sağolsun beşiktaş imkan vermedi 25 senede adamakıllı hatırladığım 3 tane şampiyonluk var..arkadaşlarımın takımlarıun ortaokul ve lise yıllarını şampiyonluklarla kombine etmesine rağmen sevdamda gram azalma olduysa o günlerde bile adam değilim...

şimdi...adamın birini takımın başına hoca diye getirmişler..adam Alman ama kendini ispanyol zannediyor..tıpkı bobo'yu sol açık, hilbert'i sağ bek zannettiği gibi...

107 yıllık kulubun en ihtişamlı kadrosunu kurmuşsun..rakiplerın zaten sallantıda..sen buna rağmen hoca diye getirdiğin o adamın eğlencesi için kulubun bir yılını daha çöpe atıyorsun..benim de ömrümden çalıyorsun...

adam deli gibi tutunmuş hücum futbolu diye bir zırvaya..tamam kafa yapın budur..hücum oynatmayı,3 yersen 4 atmayı istersin..ama böyle değil!! bu şekilde değil...

ben her yıl 80-100 tl arası değişen formalardan alan,her ay okumasamda 6 tl ye Beşiktaş dergisi alan cüzdan,müzdan gibi en ufak şeylerde bile beşiktaşın kazanması için çalışan bir adam olarak hakkımı schuster'e helal etmiyorum..neden mi?

Hücum futbolu oynattı diye değil tabi ki...ya arkadas hücum futbolu oynarsın..her maç hucum edersın..pozisyona girersi..topların direkten döner,çizgiden çıkar..hakem her maç 8 tane penaltını vermez..butun bunları yaptıktan sonra rakip bir açığını yakalar golü atar maçı kazanır...eğer böyle bir durum var ve ben bu duruma itiraz ediyorsam allah benım belamı versın...

her mac sozde hucum futbolu diye cıkıyorum..2.lig takımlarına bile pozisyon bulamıyorum..ustelık elımde quaresma-guti gibi yıldızlar varken..birde ustune rakip golunu atıyor benı yenıp gidiyor...ee...hanı hoca nerde kaldı hucum futbolu?

adamın besıktasa saygısı yok ki taraftara olsun..her mac cocuk oyuncağı gıbı bır hafta oncenın kadrosundan 8 farklı oyuncu oynatırszn..sırf şahsı kaprislerin yuunden bellı baslı adamları sıldıysen ve bunun yuzunden ben acı celıyorsam allah belanı versın schuster..bu guzelım kadroyu ne hale getirdin..yazık..cok yazık...

devamı var...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder