8 Kasım 2011 Salı

West Ham Kariyerim

2001'den beri oynadığım,  uğrunda bazı geceler sabahladığım, oyuna basın toplantısı seçeneğinin getirildiği 2006 dan önce kendi kendime basın toplantıları yaptığım, büyük bir ciddiyetle yıllardır devam ettiğim hayatımın sigarayla beraber değişmezlerinden biri olan FM oyunundaki kariyerimi buraya taşımaya karar verdim..

2001 Den beri yaptığımı gene yaptm ve gene liginde son şampiyon olan takımı almadım.Onun için ben bu oyunda asla Barcelona, Real , Milan gibi takımları yönetmedim..Aslında merak etmedim de değil.Lakin alttan takım almak daha hoşuma gidiyor..

Bu sebeple bu sefer İngiltere'nin 2.Ligi sayılan Championship'ten West Ham Unt. takımı ile anlaştım... 

Bakalım bir üst lige çıkartabilecekmiyim

Evettt , başlıyoruz...

West Ham'a imza attıktan sonra ilk iş bonservisi elinde olan oyuncuları takıma dahil etmekti..

Bu oyuncular içinde Uruguay Milli Takımında'da oynayan Carlos Diogo ve Barca altyapısından çıkan Gai Assulin'i almak önceliklerim arasındaydı görüşmeler başladı veee



transfer görüşmelerinden müspet sonuçlar alındı.Daha sonra ortasahayı güçlendirmek için 35 ten fazla Danimarka milli takımı forması giymiş Jansen , Forveti güçlendirmek içinse  7 sene Auxerre'de oynamış,oynadığı sezonlarda en az 14 gol atmış , Polonya milli Takımı formasınıda giyen İnecuuz Jelen ve Man.City'den 18 yaşında ki İsveçli Guidetti'yi kiraladım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder